Dag 16 Santiago bereikt

24 september 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

Het plan was om 30 km voor Santiago te stoppen en de volgende dag vroeg in de stad aan te komen. Het liep anders. Omdat de fietsroute nergens de wandelroute kruiste, waren er nauwelijks albergues en als ze er al waren potdicht. Zelfs geen barretje voor een colaatje. Dus we moesten wel 80 km doorfietsen in de motregen tot het eindpunt. Het was ook nog eens u een erg u pittig traject. Eindelijk doemt in het grijs de stad voor ons op. Ook al waren we moe, de euforie was er toen we door de oude stad het plein voor de cathedraal opfietsten en in het midden van het plein elkaar schreeuwend in de armen vielen en het bijzondere monent vastlegden in foto's.
Vervolgens snel naar hotel Mexico. De stad in , terug naar het plein, uit eten. Raar dat het over is, dat het lekkere fietsritme verbroken is, dat we niet meer hoeven.

1. Mieke:
    24 september 2017
    Jeetje, wat goed! Nu al binnen. Hartstikke goed; top gedaan Rob, Von en mijn schatje!
  2. Inge:
    24 september 2017
    Topppp wat goed! Jullie zijn kanjers zo snelπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸŽ‰
  3. Ron:
    24 september 2017
    Jullie zijn een goed ploeggie met elkaar. Van harte gefeliciteerd!!!
  4. Dirk en Arita:
    24 september 2017
    Hi Rob Von en reisleider Michel! Top gedaan. Wij hebben exact zo,n foto, regen, cathedrale in de steigers en ja, wat nu?
    We blijven hier twee nachten, want gaan morgen een paar uur in de rij staan voor de laatste stempel. En wat rondlummelen. Jullie?
    Als jullie ook nog een nachtje blijven, zullen we dan samen eten?
    We weten een goed adresje....
    Nu eerst slaaaapennnnn
    Zzzzz
    Lieve groeten
  5. 24 september 2017
    Jajaja gehaald !! Top , maar had natuurlijk niet anders verwacht ! πŸ’ͺπŸΌπŸ˜‡πŸš΄πŸΌπŸŽ—πŸ₯‡πŸ†β›ͺ️πŸ₯‚πŸΎ
    Xx Maria
  6. Jos Werkhoven:
    25 september 2017
    Leuke verhalen, Michel! Doe Von en Rob de hartelijke groeten en feliciteer Rob vandaag met zijn verjaardag.
  7. Hans:
    25 september 2017
    hele knappe prestatie hoor, geniet ervan, Rob gefeliciteerd met je verjaardag
  8. Guus:
    5 november 2017
    Wat een prestatie, ik ben onder de indruk, geweldig!
    Leuk verhaal en foto's ook, !